BANEHAM

Baneham is in staat om het vlees van je bot te blazen met hun muur van geluid. Met hun grungy teksten, diepe breakdowns en punky ritmes vervullen zij elk verlangen naar ruig en hard. De afwisseling met catchy melodieën brengt je van de regen in de drup naar psychedelische uitstapjes in andere muziekgenres.

Baneham bestaat uit drie leden en is afkomstig uit de regio’s Hoeksche Waard, Goeree-Overflakkee en Zeeland.

Pepijn (zang en bass), Jeroen (drums) en Bas (gitaar) zijn samengekomen om hun muzikale invloeden uit de rock, metal, funk en grunge samen te voegen tot een moderne vorm van grunge.​

Vrijdag 12 april tent 2