BLACK JACK BLUES BAND

Searching for Blues?

De Black Jack Blues Band, opgericht in 1999, is een Bluesformatie van vijf, stuk voor stuk gedreven en ervaren Bluesmuzikanten die een ongekend lekkere vette Bluessessie neer kunnen zetten.

De BJBB speelt Chicago-style en Westcoast Blues, swingende en dansbare Blues.
Na al die jaren samen spelen, is de BJBB een zeer hechte en strak spelende band geworden. Een gedeelde passie voor de Blues van alle bandleden staat garant voor een enerverende “Blues-experience”.

De band heeft zijn roots op Goeree-Overflakkee, in de Delta van Zuid-West Nederland.

De BJBB is:
Ab “Black Jack” van de Ree: Vocals