MIND-TRICK!

Mind-Trick! bestaat uit een getalenteerd team van 6 ervaren en creatieve muzikanten.

Wij zijn er trots op hoe wij in staat zijn om jouw feest/event tot een swingend succes te maken.

Ons repertoire bestaat uit wat wij leuk vinden om te spelen, dansbaar en herkenbaar is. Onze passie voor muziek komt hierdoor echt bij jou binnen!

Wij spelen de jouw bekende hits met onze eigen sound.

We hebben er ontzettend veel zin in om weer op het mooie Flakkee te komen spelen! Tot dan!

Zaterdag 13 april tent 2