TWO  SECONDS BEFORE

Two Seconds Before is een indie pop/rock band uit Middelharnis. Het energieke viertal Isa, Merel, Mandy en Kars maken speelse, meeslepende en verfrissende muziek.

De liedjes gaan over de menselijkheid van het leven. De band laat zien dat het oké is als dingen niet altijd soepel verlopen en dat iedereen wel eens worstelt. Op een intieme en creatieve manier bespreken ze thema’s zoals break-ups, liefde, burn-outs, maatschappelijke druk, hevige verlangens en overwinningen. Bijgestaan door eigenwijze melodieën, expressieve zang, creatieve en gelaagde gitaarpartijen en dynamische drums brengt het viertal troost, melancholie en vrolijkheid.

Vrijdag 12 april tent 1