PLATEN- EN CD BEURS

Zowel de standhouders als de immer gretige verzamelaars kijken er altijd reikhalzend naar uit: de platenbeurs in het JAC. De samenwerking tussen Jailhouse en Flakkee Records uit Stad a/h Haringvliet is een doorslaand succes en zorgt twee keer per jaar voor een afgeladen JAC. Het concept is al jaren ongewijzigd: van 11:00 tot 17:00 uur kun je naar hartenlust snuffelen in meterslange schappen vol LP’s, singles en CD’s, op zoek naar klassiek vinyl of die cd die al jaren op je verlanglijstje stond. Ondertussen zorgen Jan en zijn team van Flakkee Records voor de sfeervolle achtergrondmuziek vanaf vinyl en natuurlijk is ook de Jailhouse bar weer geopend voor een lekker kopje koffie of een fris biertje.

Einde: 17:00 uur