Het neonlicht straalt, de toekomst is donker!!

Wave Invasion neemt je mee in de sfeer van de jaren 80 met veel haarlak, synthesizers, cassettebandjes en drumcomputers !!

Live treffen we Xtort, electro en industrial synthmuziek die zwaar beïnvloed is door Kraftwerk en DAF (Tanz der Mussolini). Soms gevoelig , soms hard maar altijd dansbaar!!

De omlijsting en afterparty is in handen van DJ 80, hij is een echte scene veteraan met een grote voorliefde voor vinyl, verwacht al je 80s wave en synthpop hits en zo nu en dan een obscure club classic.

Puntschoenen aan en dansen maar!!

Zaal open: 20:00 uur

Entree: € 5,– / <18: € 2,50