De Flakkeese Dagen is het oudste jaarlijkse popfestival op Goeree-Overflakkee en daarmee het belangrijkste evenement van de popstichting Jailhouse. Het unieke van de Flakkeese Dagen is dat alle bands en DJ’s afkomstig zijn van of een duidelijke binding hebben met Goeree-Overflakkee. In 1989 voor het eerst gehouden op een vrijdagavond in het toenmalige Jailhouse-gebouwtje met 7 bands en 125 bezoekers, vandaag de dag een tweedaags festival met 2 podia en zo’n 25 acts, goed voor 2000 bezoekers.

De 33e editie van de Flakkeese Dagen wordt gehouden op  vrijdag 12 en zaterdag 13 april 2024. Na twee jaar in de openlucht kiezen we weer voor de oude vertrouwde opzet met twee tenten. Voornaamste reden hiervoor is dat we zo minder afhankelijk zijn van de grillige Nederlandse weersomstandigheden en dat we ons festival daardoor ook weer gewoon aan het begin van het festivalseizoen in april kunnen organiseren.

Op deze pagina vind je alle informatie over het programma, locatie en kaartverkoop, alsmede een grote verzameling links naar foto’s uit de rijke FD historie, die teruggaat tot 1989!

Naast de inzet van onze vrijwilligers is ook de steun van onze sponsoren van cruciaal belang voor de Flakkeese Dagen 2024. Met hun bijdrages wordt het allemaal nét een beetje makkelijker en daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee.

Scroll naar beneden voor een overzicht van al onze sponsoren: