FLAKKEESE DAGEN

12 & 13 april 2019

De Flakkeese Dagen is het langst bestaande en bekendste jaarlijkse popfestival op Goeree-Overflakkee en daarmee het belangrijkste evenement van de popstichting Jailhouse. Het unieke van de Flakkeese Dagen is dat alle bands afkomstig zijn van of een duidelijke binding hebben met Goeree-Overflakkee. In 1989 voor het eerst gehouden op een vrijdagavond in het toenmalige Jailhouse-gebouwtje met 7 bands en 125 bezoekers, vandaag de dag een tweedaags festival in twee tenten met bijna 30 acts en goed voor 2000 bezoekers.

LEES HIER HET LAATSTE NIEUWS OVER DE FLAKKEESE DAGEN 2019

12-12-2018 — tussenstand inschrijving FD 2019

De laatste tussenstand van de inschrijvingen die we tot nu toe hebben mogen ontvangen:

Bands:

Way Beyond

DJ’s:
GYS V

We zijn dus lekker onderweg maar er kan natuurlijk nog veel meer bij! Inschrijven kan nog tot zondag 6 januari dus ben je DJ,  solo-artiest of speel je in een band en wil jij met jouw band/act optreden schrijf je dan zo snel mogelijk in!

BELANGRIJK! Net als voorgaande edities is ook dit jaar weer de voorwaarde van de Flakkeese connectie van kracht. Je kunt als artiest deelnemen aan de Flakkeese Dagen als je voldoet aan de volgende voorwaarde. Minimaal één bandlid moet woonachtig zijn op Goeree-Overflakkee. Voor mensen die het prachtige eiland verlaten hebben maar in het verleden als inwoner van Goeree-Overflakkee actief als muzikant hebben deelgenomen aan eerdere edities van de Flakkeese Dagen maken we een uitzondering. Deze muzikanten zijn welkom met hun “niet-Flakkeese” band maar we laten daarbij wel meewegen in hoeverre de desbetreffende muzikant nog betrokken is bij de Flakkeese popscene. Deze afweging wordt gemaakt door  de programmeurs van de Flakkeese Dagen.

Op vrijdag 12 en zaterdag 13 april 2019 zullen de tenten en podia weer klaar staan. Dit jaar alweer voor de 30ste keer!  Gezien deze speciale editie zijn reünies van legendarische FD acts ook van harte welkom zich in te schrijven.

Wil jij met je band/act spelen op de Flakkeese Dagen download dan het inschrijfformulier  en mail het vóór zondag 6 januari 2019 naar programmeringfd@popstichtingjailhouse.nl.

Als je inschrijving in goede orde is aangekomen ontvang je een bevestiging.

De Flakkeese Dagen 2018 werden mede mogelijk gemaakt door onze sponsors: