Nog maar nauwelijks bekomen van de jaarwisseling kunnen we de nieuwjaarswensen en goede voornemens nog eens uitwisselen tijdens de eerste Jailhouse bandavond van 2019. In een intieme huiselijke setting zullen het duo Thijmen & Tamara en de band Gentle Giants zorgen voor een sfeervolle aftrap van het nieuwe Jailhouse jaar.

We stellen de acts even nader aan jullie voor:

THIJMEN & TAMARA

Thijmen Melissant (13) en Tamara Lokker (18) vormen samen het dynamische duo Thijmen&Tamara. Een jaar geleden ontmoetten ze elkaar toen ze auditie deden voor de jongeren band Goldfish. Vanaf dat eerste moment was de chemie tussen de twee duidelijk aanwezig en zijn ze regelmatig samen te vinden met een gitaar en een microfoon. Thijmen werd gevraagd om met zijn gitaar op te treden bij een nazomer evenement. Omdat hij het leuk vond om dit met z’n tweeën te doen, heeft hij Tamara gevraagd mee te zingen. Vanaf dat moment zijn ze onafscheidelijk en breiden ze hun setlist nog elke week uit met verrassende nummers. Hun repertoire bestaat uit nummers die ze zelf “Niet al te standaard” noemen. Het varieert van John Mayer tot Amy Winehouse en van the Red Hot Chili Peppers tot aan Queen. Dit is een muzikale beleving die absoluut niet gemist mag worden!

GENTLE GIANTS

Een nieuwe band, covers and guitars is de slogan van de 4 heren. Overtuigen met alleen maar snaarinstrumenten, en dat doen ze. Met vele jaren aan ervaring worden catchy songs gespeeld. Van Jimmy Hendrix tot Bill Withers, Stones, CCR, Bowie en vele anderen. Ook niet voor de hand liggende liedjes maar wel herkenbaar, worden vol vuur de zaal ingeblazen. De bandleden zijn:

Chris Hoyle ( Uk, Ned ) lead vocals/ gitaar.
Dré Hamers backing vocals/gitaar.
Philip Damen backing vocals/ gitaar.
Dirk van Eck bas / backing vocals.

Thijmen & Tamara starten om 21:00 uur, na een korte pauze is het rond 22:00 uur tijd voor Gentle Giants.

De entree voor deze avond bedraagt € 2,50, bezoekers onder de 18 hebben gratis toegang

Entree: € 2,50  (onder de 18 gratis)

Zaal open: 20:30

Optreden: 21:00

Laat ook op Facebook weten of je komt!