IMPULSE

We hebben groot nieuws voor alle metalheads out there! Impulse, your friendly neighborhood-symphonic metalband, zal optreden op de 32ste editie van de Flakkeese Dagen! Bereid je voor op een onvergetelijke muzikale reis vol met verbluffende instrumentale virtuositeit, krachtige vocalen en epische arrangementen die je hart en ziel zullen doen trillen. Impulse heeft een uniek geluid dat het beste van zowel de metal- als de klassieke muziekwerelden combineert, met invloeden van bands als Nightwish, Epica en Within Temptation. En deze editie is uniek omdat zij nieuw werk zullen laten horen. Mis dit niet! Kom en voel de impulse van de symfonische metal op de Flakkeese Dagen!

terug naar het FD programma

Zaterdag 20 mei podium 1