THE BLUES BARN

Ook in maart hebben we weer een gezellige Blues Barn sessie. The Blues Barn staat voor relaxte jamsessies met de blues als uitgangspunt maar met alle vrijheid om samen op het podium de paden naar andere muziekstijlen te verkennen. Boven alles gaat het erom dat mensen elkaar kunnen vinden in de gemeenschappelijke interesse om samen muziek te maken. Genre en leeftijd zijn daarbij van ondergeschikt belang, onderling respect en de wil om samen iets te doen daarentegen des te meer. Met deelnemende muzikanten in leeftijd variërend van begin 20 tot ruim over de 60 heeft de Blues Barn zich in de afgelopen twee jaar bewezen als een gezellige muzikale smeltkroes waarbij zowel oude bekenden als nieuwe Jailhouse bezoekers van harte welkom zijn. Nog nooit geweest en nieuwsgierig geworden? Kom gerust langs en doe actief mee of geniet onder het genot van een drankje van de muziek.

Tot ziens bij The Blues Barn​

Einde: 19:00 uur