ROCKSVILLE

Volgens de regels van de Rock & Roll Hall of Fame komt ROCKSVILLE in 2038 in aanmerking om opgenomen te worden. Er is dus zeker nog tijd, maar ook nog een hoop te doen!

ROCKSVILLE speelt rocksongs met een strak en herkenbaar geluid. Dit geluid bestaat uit de combinatie van pakkende melodieën van zanger/gitarist Dylan van Geest en gitarist Raymond Vogelaar, en de beukende ritmesectie van drummer Martijn Pronk en bassist Joeri Olierook. Dit viertal vormt een ijzersterk geheel dat de nummers ook live dik uit de verf laat komen!

Na een aantal singles heeft ROCKSVILLE onlangs het album Ten Thousand Times uitgebracht. Hierop staan 12 rocksongs die live zeker voorbij zullen komen. ROCKSVILLE speelde eerder op de Flakkeese dagen in de tent. De band kan niet wachten dit jaar terug te komen om dit keer het veld plat te spelen!

Vrijdag 19 mei podium 2