OSCAR CULT

Oscar Cult is ontstaan uit liefde voor Americana, vermengd met een dosis branie en
vriendschap. Na 10 jaar indiefolk te hebben gemaakt met gitarist Josha, kozen Eli & Alisa na
wat introspectie voor het underdog genre van de country.

Om de sfeer compleet te maken werd jeugdvriend Sjoerd een bas omgehangen en is zijn beste maat Machiel achter het drumstel gezet. Tot slot werd Mathieu van het internet geplukt, die met zijn nostalgische honky-tonk piano vleugels geeft aan de vaak directe nummers.

Bij deze band draait alles om het simpele plezier van samen spelen in een geliefd genre,
zelfs als dat betekent dat je je instrument opnieuw moet ontdekken.

Zaterdag 13 april tent 1