Vrijwilligers

Een organisatie die volledig op de inzet van vrijwilligers drijft is altijd op zoek naar nieuwe krachten om de motor draaiende te houden. Zo ook Jailhouse, hoewel we momenteel een mooie gemotiveerde groep medewerkers hebben kunnen we best nog wel wat mensen gebruiken die ons team komen versterken.

Lijkt het je leuk om jezelf in te zetten voor het enige poppodium op Goeree-Overflakkee, stuur dan een mailtje naar info@popstichtingjailhouse.nl of meld je tijdens een jamcafé avond of band avond in het JAC aan als vrijwilliger bij een van onze medewerkers!

Vrijwilliger worden?

Molenweg 28